niedziela, 3 listopada 2013

DJWC Wrocław

    
    Dzisiaj moi kochani króciutka relacja z wczorajszego spotkania 
zakupowo - warsztatowego we Wrocławiu.
Atmosfera była niesamowita, nagadałam się, że hej! Kto nie był niech żałuje....
Następne tego typu spotkanie dopiero w lipcu przyszłego roku.

(Ostrzegam - mnie na zdjęciu nie znajdziecie bo tylko innym fotki pstrykałam
 chociaż i tak nie wszystkim czego żałuję).




pokazy tuszowania tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej ze scrap.com.pl prowadziła 
Ania Lewa Rączka


możliwości "swoich" mediów prezentowała Ayeeda.


a tu przesympatyczna Rae z Galerii Rae :)

 
bogate stoisko Wycinanki


tutaj widać na zdjęciu stoisko sklepiku Przyda.się



produkty Lemon Craft



i uśmiechnięte dziewczęta z tego sklepiku :)


I jeszcze Ayeeda przy swoim stoliku z produktami 13 @rts

Szkoda, że byłam tak zaaferowana i nie uwieczniłam więcej osób i stoisk.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku też tam będę i równie ciekawie będę się bawić.

Do zobaczenia!!!

P.S. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać na żywo Dobrosławę :) Pozdrawiam serdecznie!!!

5 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Ho, ho o, ale tam sie dzialo:)))

Karola B pisze...

i ja też byłam, nawet załapałam się u ciebie na fotce a raczej mój zadek na ostatnim zdjęciu:)

wiola_c pisze...

Musiało być świetnie. Byłam w Rzeszowie i było super. :) Wrocław niestety za daleko. :(

Klaudia/Kszp pisze...

Ach, jak mi szkoda, że mnie tam nie było :(

DOBROSŁAWA pisze...

Mnie również miło, że miałyśmy okazje poznać się i pogadać. Szkoda, że Karolina "wypięła się" na Nas